Tuesday, January 15, 2013

/ 11

impreuna, in camera de hotel, era beata, ne-am dezbracat amandoi si s-a intins.

ani in sir in care gandurile, rotitele din cap, ideologia au tinut trupul asta deoparte. sa nu atinga asa alte trupuri. e wrong sa vrei placere. e wrong sa vrei sex, empatia e suficienta. sexul e oferit de altcineva, poti numai sa-l accepti, sa-l ceri n-ai dreptul niciodata, sa spui ca vrei sa faci sex n-ai dreptul niciodata.

de la orice atingeri indelungate, trupul asta reactiona intr-un mod pe care mintea nu-l vroia. si aparea rusine si aparea frica, si eram pe punctul de a ejacula, si daca atingerile continau, ejaculam.

m-am asezat alaturi de ea, mi-am miscat varfurile degetelor pe fata ei, apoi pe gat, apoi pe clavicule, degetele descriau linii curbe pe suprafete din ce in ce mai mari ale trupului ei, m-am intins, penisul erect se atingea de coapsa ei, am imbratisat-o si am tinut-o strans cateva clipe, si atunci am ejaculat.

T. ma ruga sa intru in ea.

nu am vrut, pentru ca rotitele din cap derulau comentariul perpetuu "tu ai avut placerea ta, T. trebuie s-o aiba pe a ei, daca o sa intri in ea placerea o sa fie tot a ta, e mai bine s-o atingi cu degetele, s-o lingi, sa-ti bagi doua degete in vaginul ei si sa-i mangai peretii, numai nu penisul, nu, numai nu placerea ta, ea e beata, nu trebuie sa profiti de ea, e deajuns ca ai ejaculat o data, e deajuns, acum linge-i clitorisul, baga-i doua degete in vagin".

T. ma ruga sa intru in ea.

comentariul perpetuu tinea trupul asta deoparte. si l-a tinut deoparte. si era satisfacatia ca "ma pot controla". ca "urmaresc placerea ei". brrrrrrrrrrrrrrrrr. comentariul perpetuu e o minciuna.

No comments: